Kefaret 22. Bölüm
2:11:31
476,280
Reddit
Kefaret 22. Bölüm (18 Nisan 2021)
Sinan ve Emre kaçırılan Zeynep ve Münevver’in peşine düşerler. Hapse giren tefecinin kızı Nisa rehinelerin hayatları karşılığında yüklü bir fidye talep etmekte, Sinan ve Emre ise Zeynep’in yol boyunca bıraktığı ilginç izleri takip ederek hedefe yaklaşmaktadır. Baskını haber alan Nisa, herkesten gizli fidyeyi ödeyen Kadir’den aldığı paralar ve rehinelerle birlikte yeniden kayıplara karışır. Baskın yaptığı için tekrar tehdit edilen Sinan son çare olarak elindeki tek malı, evlerini satar. Evsiz kalan Münevver Sinan’a çok büyük tepki verecektir.
Müzik öğretmeni Zeynep (Nurgül Yeşilçay) beş yıl önce iki küçük çocuğu ve doktor kocası Ahmet (Yurdaer Okur) ile yeni tayin oldukları kasabadaki güzel evlerine taşınırken geleceklerinin o yaz sabahı gibi mükemmel olacağından emindi. Doğum gününde bir dilek diledi. Sonraki beş yıl içinde her şeyini kaybetti.
Sinan komiser (Mert Fırat) Zeynep'i terk etmedi.
Sinan Zeynep'e duyduğu büyük aşk yüzünden işinden oldu.
Zeynep kaybettiklerini geri alabilmek için son bir yol denedi.
Sinan ile Zeynep el ele verip inatla her şeyi teker teker geri aldılar.
Bir fazlasıyla!
Oyuncular:
Nurgül Yeşilçay
Mert Fırat
Yurdaer Okur
Özge Özacar
Mine Kılıç
Ayşegül Cengiz
Tolga Güleç
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
Kefaret İzle: www.fox.com.tr/Kefaret/izle
Resmi Facebook Sayfası: facebook.com/kefaretfoxdizi/
#FOX #Kefaret #FOXPlay

Коментари
  • Aysun Karaduman
    Aysun Karaduman

    Bir Aşkı Memnudaki halanın çiftliği İki Zeynep'in çiftliği Herkes buralara gidiyor. Çünkü daha konforlu, çünkü daha güvenli:))

  • {•Eylül•}
    {•Eylül•}

    #kefaretfinalolmasın

  • •Pembe Oyun•
    •Pembe Oyun•

    Kefareti final yapmayın noolurrr #kefaretfinalolmasın

  • Gunluk Heyatim VLOG
    Gunluk Heyatim VLOG

    Munevver cok iyi yaa

  • abc
    abc

    Fulyaya her kes sinir olmus.ama niye ki.doğrulari bir tek o söyledi

  • Gonul cali
    Gonul cali

    Ya abi neden dizileri muziklerle eskileri gostermekle harciyorsunuz

  • Nurcan Ateşer
    Nurcan Ateşer

    Çok güzel çok kaliteli bir dizi

  • Dodika Krc
    Dodika Krc

    👍🏼👌🏼

  • Nərmin Cəfərova
    Nərmin Cəfərova

    🇦🇿🤝🇹🇷🇦🇿🤝🇹🇷🇦🇿🤝🇹🇷

  • Nurlana Xəyal
    Nurlana Xəyal

    Sinan ablasını Zeynəbi qucaqladığı kimi qucaqlamadı

  • Рахима Исмаилова
    Рахима Исмаилова

    Ax bu filmi cakan niya bela elayir, bu turklar aqildankam kimi gostarir, ela o pulu ver Sinana o hesablassin, San hara soxulursan.

  • Рахима Исмаилова
    Рахима Исмаилова

    Bu Hulya galinliyini cixartmayacaqmi? Ey, Hulya xanim toy taxira salindi, olmayacaq toy.

  • mah fer
    mah fer

    Nurgul çok actif senki 20yasinda her yil bir dizi❤️❤️❤️

  • Ulker Eliyeva
    Ulker Eliyeva

    Seviyorum munevveri

  • Ulker Eliyeva
    Ulker Eliyeva

    Aynen

  • Dugül Razakova
    Dugül Razakova

    Meltem sahnelerı gerçekten mıyde bulandırıcı bır kadını ıspatlamış .Keşke böyle kadınlar hıç olmasayıdı.🤫🙉

  • Sevinch Baltaeva
    Sevinch Baltaeva

    Fulyanin icindan sanki canavar cikdi

  • Исломбек Сулайманов
    Исломбек Сулайманов

    Münevver abla çök kömik yaa😃

  • Aysun Kuru
    Aysun Kuru

    Fulya zeyneple munevverin kacirilmasina uzulmuyoda evlenemedim diye uzuluyo, hic sevmedim karakterini cok miz miz

  • Gönül Avci
    Gönül Avci

    Vay bee diziye bak polis teşkilati bile fidyeyi veriyo

  • Pakize Demirci
    Pakize Demirci

    Hepsini polis kız yaptı bence düğnün acısını da çıkard

  • Aynaz Mina Karan
    Aynaz Mina Karan

    Ayyy şu lastik suratlı arzuya sinir oluyom ya🥵🥵🥵

  • Aynaz Mina Karan
    Aynaz Mina Karan

    Bu arada nazlı tam bi salakk ya güya polis o eve gidiyor şoför takip ediyor zeyneplari🤭🤭🤭🤭 resmn salalıkta level atladı😂😂😂😂😂 bu arada zeynebin bıraktı izleri bulmaları ayrı komik biraz basit olmuş😂😂😂😂😂

  • Aynaz Mina Karan
    Aynaz Mina Karan

    1.18 Meltem 22 bölüm de ilk defa doğru konuştu😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Deniz Fellahoglu
    Deniz Fellahoglu

    Bu nasıl polis ya herşeye geç kalıyor çok faul 👎👎👎

  • Rewad Almasov
    Rewad Almasov

    Dizide okunan şarkının ismini bilen varmı?kimse bilmez,kimse duymaz acılarımı..

  • Firuze Aliyeva
    Firuze Aliyeva

    men bu Sudeni cok sevdim çox tatlı bir cocuq o konuşurken ona bayılıyorum yaaa

  • Mələk Sima
    Mələk Sima

    Şu hastane güvenlik görevlisi nasılda itici bir tip Allahım hele pasta yiyişleri çok itici

  • Famil Ceferov
    Famil Ceferov

    Fulyadan nifret edirem.

  • Of'a Vali
    Of'a Vali

    Paralari alan Fuıya idi

  • Saadet Kıvanç
    Saadet Kıvanç

    En sonunda seneme aşık olacak emre🤫en sonunda fulyanin kaprisi onu bunaltacak

  • Of'a Vali
    Of'a Vali

    Münevver supper her sey kac para

  • Flamencoista
    Flamencoista

    What is the music playing at 1:12:45?

  • Ибрагим Ibragim
    Ибрагим Ibragim

    Sen taş 'ye 😄😆

  • Admin Admin
    Admin Admin

    Helal be Zeynebe Sinanın onu bulacağından nasıl da emindi Sinananla Zeyneb bir olsun artık SinZey ... Sinanı çok seviyorum çok guzel oyuncu AZERBAYCANDAN salamlar

    • Admin Admin
      Admin Admin

      Doğru valla

  • Sahar Qaisieh
    Sahar Qaisieh

    نزلو الترجمه بالعربي

    • Smnsns Sbbsbs
      Smnsns Sbbsbs

      بموقع حكايه حب

  • Dursun Soltanli
    Dursun Soltanli

    Kefaret 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

  • Celale Babazade
    Celale Babazade

    Bu Rəmzi kim olub ki hər yerdə onun adamları var

  • Celale Babazade
    Celale Babazade

    Yaşa be münevver

  • Niqamət Mustafayev
    Niqamət Mustafayev

    Yapimciyyya teşekürler

  • Niqamət Mustafayev
    Niqamət Mustafayev

    Çok guzell dizi yaaa,🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷👌👏👏👏👏👏👏🌷💞🖐️🤍🤍🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🥰🥰🥰🥰🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Elnure Mehdixanova
    Elnure Mehdixanova

    Harika

  • Roza Kamberova
    Roza Kamberova

    Münever abla super sin

  • Макс Калиев
    Макс Калиев

    Bu fule piskopatmiş yaa

  • Randy Eels
    Randy Eels

    May we have English subtitles please

  • Pervin Velizade
    Pervin Velizade

    Fulyada ne sinir bozucu kizdir ya suratida hareketleride

  • вусала гасанова
    вусала гасанова

    fulyaydı mence ondan başqa heçkim bilmirdi Kadirin para vereceyin özü ele etdiki izlerin sürsün hırsıda ondanıydı

  • Gökhan Yalçın
    Gökhan Yalçın

    Hayatımda gördüğüm en saçma sapan dizi arabanın içine bindi anahtarı gördü yok amk daha neler adam eski karısının dostuyla pek samimi konuşmalar bu kadar saçmalık olamaz

  • Xeyale Eliyeva
    Xeyale Eliyeva

    Fulyadan zehlem gedir uyuz

  • Xeyale Eliyeva
    Xeyale Eliyeva

    Fulyadan zehlem gedir uyuz

  • siro the Shi tzu
    siro the Shi tzu

    Aliye Celik 😍😍😍

  • Nil Bozkurt
    Nil Bozkurt

    Keyifliydi alkışlıyorum Münevver Ablanın Evini geri alın daraltmayın seyirciyi şöyle bir keyif kahvesi için kauşunca evine Sinan harika oyuncu Zeynebim zaten Dizilerin Kıraliçesi 🥰

  • Stayler
    Stayler

    Bu dünyada güzelle zengine raabet. Boşna dememişler.

  • Xəyalə Mirzəyeva
    Xəyalə Mirzəyeva

    kino yarıya catıb hələ zeynəp gil yo gedir 😂

  • Vefa Qarayeva
    Vefa Qarayeva

    Fulyani bogaram mən , öldürərəm

  • Vefa Qarayeva
    Vefa Qarayeva

    Fulya nə iyrənc bir kız , onu bu dizide germək istəmirəm

  • Mehebbet Zeynalova
    Mehebbet Zeynalova

    Ayyyy Münəvvər abla yaaaa,səni cooox sevirəm,nə qədər şirinsən👍👍👍

  • Leyla Bəkirli
    Leyla Bəkirli

    Komik yaa

  • Soru Sorma
    Soru Sorma

    Ya ben anlamıyorum. Bu arzuda ne buluyorlar gelen giden aşık. Ve çok saçma olmamış mı doktor çıkıyor odadan hemen arkasında güvenlikçi geliyor Arzu yatmış uyumuş artık. Ve doktor elini kolunu sallaya sallaya gidiyor

  • Sabrie Budakova
    Sabrie Budakova

    EVET COK GUZEL OYNUYO KARDEDINIDE POLIS OLDUGUNU SOULUYO AMACYIMI KOTUMU YAPTIGINI DUSUNEMIYO😂

  • azad azadi
    azad azadi

    arzu çok kotu biri keşke diziden getse

  • Eles B.D
    Eles B.D

    Cürjan ne kadar yakışliki

  • Papatyam
    Papatyam

    Alp bəy yuva yıkanın yuvası olmaz Məltəm nə kadar önəmli oldu sizinçün.

  • Sevinc Babayeva
    Sevinc Babayeva

    Sinan çox tupoy polisdi

  • tuf tuf
    tuf tuf

    Yurda er ve müniye bayiliyorum

  • Sebine Qasimli
    Sebine Qasimli

    Bu diziyi çok seviyorum final olmasın lütfen 😍🥰🤗

  • Safik Safik
    Safik Safik

    Deyersiz bir mafioz filme cevrildi Kefaret👎👎👎👎👎👎

  • Safik Safik
    Safik Safik

    👎👎👎👎👎👎 can sixici’

  • Safik Safik
    Safik Safik

    Ifacilar ozleri tam yorqun bu senariden,,,, hiss olunur bezmiwler::::

  • Safik Safik
    Safik Safik

    Final gelsin,,,,,!!!!!!!!!!

  • Liseth Iguaran
    Liseth Iguaran

    Hermosa serie me encanta y un elenco espectacular niños geniales. Nurgul Yesilcay y Mert Firat grandes actores. 👐👏👐👏👐👏👐👏

  • Samira İsmayilova
    Samira İsmayilova

    1ildi evimizi sata bilmirik Sinan bəlkə bizim evi də sataşan,,😄

  • Sevgi Sandal
    Sevgi Sandal

    Öz türkçe katlediliyor pastayı yerken kullandıkları kelime çok çirkin yazmak bile istemiyorum bu güzel dizide bu çirkin detay olmadı...

  • Play Market2021
    Play Market2021

    Bu fulyada bir seyker var ama cikacak ortaya

  • Lun Lunatik
    Lun Lunatik

    Alp beyden isteyenler? Bu adam acaba marsdan falanmi geldi?🤔🤔🤔🤓🤓🤓

  • Оон Рро
    Оон Рро

    Meltemle Alp, olmayan çocuk bakımı, çok sacma ,Münevver Süpersiniz 👍👍😂

  • Süreyya Süreyya
    Süreyya Süreyya

    2:52 safımı bu kız ya

  • Ayser Olğun
    Ayser Olğun

    Dizide Mert Firati ve Vurdaer Okuru cok sevdim harika oyuncular muhtesem erim sizi

  • Гульмира Назир
    Гульмира Назир

    Çok mühteşem dizi, oyuncuları harika, hem insanların çeşit çeşit durumundaki hareketlerini gösteriyor, kimisi mücadele eder, kimisi herkese küser, hatayı arar, insanları kırar.

  • Lolahon Botirova
    Lolahon Botirova

    Arzu Meltem mikroblar pisliklar dafolsinlar iblislar

  • Kangal
    Kangal

    Okuz Sinan, Turk Polisinin serefini iki paralik edip evi satti ve fidyeyi odemeye kalkti! Bu senoryoyu bozdur bozdur harca!!

  • Kangal
    Kangal

    Yeter be final yapin artik! Comarlar!!

  • khayala cf
    khayala cf

    Parayı Fulya kurtardı

    • Афсана Гарибли
      Афсана Гарибли

      🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🧨🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎋🎋🎋🎋🎋🎋

    • Афсана Гарибли
      Афсана Гарибли

      🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎎🎎🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎀🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎁🎁🎁🎁🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎁🎁🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎋🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎🎎

  • No Name
    No Name

    Mert Firat i love u

  • No Name
    No Name

    Insallah Sude gibi kizim olur, yuzu gibi ici guzel

  • No Name
    No Name

    Arzu cok guzel ve cok cekici, ama bir okadarda igrenc ve korkunc ! Zeynep sen zaten bir meleksin, Sarisin bomba mavis gozlu guzel sen zaten gurursuzun en onde gidenisin, Munever sende cok komiksin, Ayse hanim cok asilsin tam bir Istanbul kadini, Fulya sen zaten sic.

  • Leila Leila
    Leila Leila

    Bi kiz polis degilmiydi cok sacma olmus

  • Sezent Mehmed
    Sezent Mehmed

    Arka sokaklar izliyorus

  • polina su
    polina su

    Bu fulya bence supheli biri.. gizli bilgilere.sizmasi bu kaçırma olayındaki tavırları ... bence istihbarat ekibine sizmis bir casus o

  • Lavinya Ünlüer
    Lavinya Ünlüer

    Miniii kaçırıldı

  • Gülhane Huseynova
    Gülhane Huseynova

    Fulyanin kiza "gözume gözukme göz tansiyonum cikiyo" demesi😂😂😂😂

  • Havva Atay-Ergin
    Havva Atay-Ergin

    helikopter sesini duyun, gerisini hayal edin gari..iyice ucuzlatmislar diziyi..senorya dökülüyor.. igrenc..

  • Sema Ulduzu
    Sema Ulduzu

    Zeyneb ❤Nurgül ❤Sinan..çok güzel dizi

  • asiakh 1424
    asiakh 1424

    Şarka adı ne?

    • asiakh 1424
      asiakh 1424

      @Sevgi Sandal teşekkür ederim

    • Sevgi Sandal
      Sevgi Sandal

      Seher Çelik.... Hayat

  • Гульчехра ягмурова
    Гульчехра ягмурова

    offfff Münever ve evi için çok üzüldüm gerçekten😔😔😔😔

  • Гульчехра ягмурова
    Гульчехра ягмурова

    nege böyle yaptin tabiki bende o durumda olurtum senin ablanin yerinde olsaytim şimdi bu hayata yeni ev almak ansat değil ki

  • Гульчехра ягмурова
    Гульчехра ягмурова

    ama Sinan senden böyle şey hiç beklemedim neden? ablanin evini satin offff bak şimdi ablan ne durumda

    • Гульчехра ягмурова
      Гульчехра ягмурова

      @Samira İsmayilova kadirla kendi evinde yaşicakti

    • Гульчехра ягмурова
      Гульчехра ягмурова

      @Samira İsmayilova hayir Münever kendi evini çok seviyor

    • Samira İsmayilova
      Samira İsmayilova

      Kadirla evlənir onun evinə kocər

  • Juliya Darbaiseli
    Juliya Darbaiseli

    Ahmet beyin parasin kim getirdi bilen varmi??

  • Naciye Durur
    Naciye Durur

    Neden Kadınlar dizi flimlerde de aşağılanıyor, Meltem ne kadar kötü de olsa bu diziyi erkeklerde izliyor yapmayın lütfen.

  • zina ousa
    zina ousa

    J ai regretté d avoir perdu mon temps en regardant ce feuilleton ...ils tournent en rond ...

    • Афсана Гарибли
      Афсана Гарибли

      🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦍🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧🦧

    • Афсана Гарибли
      Афсана Гарибли

      🦧🦧🦧🦧🦧🦧🐒🐒🐒🐒🐒🐵🐵🐵🦍🦍🦍🦍🐒🐒🦍🐒🐒🐒🦍🦍🦍🦍

Напред
Kefaret 23. Bölüm
2:20:00
478 хил.
Kefaret 25. Bölüm
2:20:37
294 хил.
Akrep 18. Bölüm
2:21:52
664 хил.
Camdaki Kız | 1. Bölüm
2:41:56
12 млн.
Mucize Doktor 59. Bölüm
1:59:12
1,1 млн.
Ramo - 40.Bölüm (Final)
2:01:00
2,6 млн.
Kağıt Ev 1. Bölüm
2:11:34
1,8 млн.
Kefaret 21. Bölüm
2:16:41
541 хил.
Akrep 19. Bölüm
2:21:20
583 хил.